"Tales of Equestria: Dream Away" by lovelyneckbeard - tłumaczenie

Tales of Equestria: Dream Away

by lovelyneckbeard


Wiem, że to nieprawdopodobne ale w końcu udało mi się dokończyć tłumaczenie tego fanowskiego komiksu z uniwersum My Little Pony: Friendship is Magic. Jak łatwo można zauważyć jakość jest trochę gorsza od poprzedniego projektu (Legends of magic #5). Jednak mam nadzieję, że nie będziecie zawiedzeni. :)


P.S. Jeżeli macie zlecenie na jakieś inne zaszyty (oficjalne lub mniej oficjalne komiksy) napiszcie w komentarzach. Rozważę propozycję. Oczywiście nie muszą być z uniwersum MLP.


Link do pobrania tłumaczenia: 

https://mega.nz/folder/5uJB2SQJ#Ybz5ifijJGYw7-gBeIft6w


Niniejsze tłumaczenie jest fanowskie, a wszystkie prawa autorskie należą do twórców. Marka My Little Pony należy do Hasbro.












I to by było na tyle! Niestety, ale nie mogę znaleźć co się stało z oryginalnym artystą odpowiedzialnym za rysunki, więc nie mam jak podlinkować jego profilu na np. DA, czy tam Twitterze. Mam nadzieję, że następne tłumaczenie będzie lepsze i ciekawsze i szybciej dostarczone. :D

W sumie tez zauważyłem jedną rzecz - otóż EGMONT nie planuje chyba już tłumaczeń dla komiksów z uniwersum MLP, więc mógłbym coś przetłumaczyć jak ktoś chce.

Trzymajcie się i do następnego tłumaczenia/recenzji/przemyśleń,

Crimson. ;)


Komentarze